TETAPAN IMAN

penat sgt2....alhamdulillah aku mmpu lakukan semua keje pesta konvo ni even bahu aku dh terseliuh n lutut lebam..xpe..kesakitan membuat kerja adlaah penambh kepada kemnisan kejayaan...urat mcm jntan...lantak p lah..xkisah...ape yg aku suke buat, aku buat..even..hari ni aku nangis..bahu terseliuh..sakit doe..mcm bleh angkat kwn aku namely Wan Segar tu..huhu..(mulut jahat Nad ni!!!)
nk bergambar pon xsempat..bukan xsempat sbnarnye..juz rse mnde tu xpenting jer...
huhu..suke dgn moto aku untk pesta konvo ni.
"BUAT SEHABIS BAIK"
mcm moto Pengakap plak...
aku nk ingtkan pada diri aku untuk tetap bersabar even aku taw pagi tadi aku dh mulut cabul, marh2 kat satu unit pelaksanaan sbb kelemahan kudrat ku untk angkat barang.maybe not my false at all.  <3 <3<3


‎.... software IMAN 2011....
♥ DELETE semua FILE kebencian...
♥ INSTALL anti-virus egonisme...
♥ RESTART kehidupanmu dgn kasih...
♥ REFRESH keperibadianmu...
♥ DOWNLOAD kesabaran...
♥ UPLOAD tingkahlaku yg benar...
♥ Jgn meng-'UNDO pengalaman buruk...
♥ COPY & PASTE semua pengajaran & ilmu yg baik...
♥ LOADING semua dgn DOA & USAHA.

Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA