(((((((ARNAB))))))

assalamualaikum.....
duk kt umah sewa ni..tetibe rindu kat arnab kt kampung..
hari tu 3 ekor dh kena jual....1 kena sembelih untuk BBQ (abg ipar mengidam)..
1 ekor kena tibai dengan orang..
rindu nyer nk main dengan chih'a..arnab putih..
sekarang dir dh xkuat makan mcm mak n ayah die..
lepas mak die meninggal, terus jadi pendiam...
tak bising2 dh..xberlari2 dlm umah die tu..
kalau dulu...mesti gaduh ngn jiran umah sebelah..arnab hitam..
arnab hitam pon comey...aku paggil die liper..sebb..bila die duk kat tanah..
mesti badan die nampak leper, penyek jer..mcm sliper yg duk pakai dalam umah tu...
huhu..hari tu, bermain dengan liper ni..sebab die baru pas berpisah dengan adik beradik die kot..
KEMATIAN SERAMAI 2 EKOR..pasai apa pon xtaw..crowded sgt kot..xsempat nk buat umah baru..
tu lah..mak die pon satu..sekali beranak, 7/8 ekor..mane lah sempat nk buat umah untuk anak2 yang ramai tu..

macam slipar je...so..namely..LIPER

comey...tapi die tengah tak sihat..

aku suke jentik telnga die..degil

suke cium die..


petang2..klaw rajin, mesti bawak family putih ni g makan angin dalam kebun mak aku..p lah makan ape2 sayur n daun yang ade..asyik2 makan makanan bijirin korang jer..sekali skla..makan r sayur dari kebun lak...

yang ni..betina..mak chih'a..

sweet couple..mak n ayah chih'a..

malu sangat bile nk ambik gambar

comey...tapi..dh mninggal..

aku juz mnggu untuk kelahiran seterusnya anak2 arnab aku ni..papai..

Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA