::::::::::CINTA:::::::::

CINTA.....
ade orang ckap..CINTA tu best...
ade orang ckap...CINTA tu tak best..
tapi..bagi aku...cinta ni hanya mainan perasaan..
yang menentukan kekal atau tidak CINTA itu, adalah hati kite..
kadang2..kite ni terlalu taksub dengan CINTA..
bila bergaduh..kita salahkan CINTA...
ckap mcam2...pasangan tak serasi lah....
tak dak jodoh lah..
bagi aku...semua tu adalah salah kita..
bukan maksudnya aku tak percya pada CINTA..
tapi...mungkin sebab aku ada banyak pengalaman mengenai CINTA..
dipermainkan...diperbodohkan....diumpat...


aku bukanlah baik sangat nk anti cinta ni..cuma nk mengingatkan rakan-rakan ku untuk tidak berharap dan percaya pada CINTA...


bila bercinta..semua lagu cinta kite dgar..termsuklah aku...


Aku tak tahu apa yang kurasakan
Dalam hatiku saat pertama kali
Lihat dirimu melihatmu

Seluruh tubuhku terpaku dan membisu
Detak jantungku berdetak tak menentu
Sepertinya aku tak ingin berlalu

[*]
Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku 'kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku

[**]
Ku berikan cintaku juga sayangku
Percaya padaku ku 'kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku

Saat ku tahu kau akan pergi jauh
Izinkan aku 'tuk selalu menatimu
Untuk katakan ku ingin dirimu

Agar kau tahu betapa ku terlalu
Mencintaimu aku akan menunggu
Hingga dirimu kembali untukku

Back to [*][**]

Tolonglah aku bagaimana diriku
Ungkapkan itu rasa yang membelenggu
Dalam hatiku ku cinta padamu



PERCAYA PADAKU - UNGU


bila bercinta...hari2 cakap I LOVE...I MISS U...
kalau xmesej sehari, xcall sehari...xleh...
ermmmm..
hari2 hantar mesej CINTA..ayat2 CINTA...
kalau si dia xbalas..mula lah merajuk...


tapi...bila dah bergaduh..mula lah.PUTUS CINTA..
mau bad mood seminggu..nk study pon malas..



itu adalah perkara hakiki...smua akan alami...
yang pakai tudung ker..yang xpakai tudung ker..semua akan jatuh cinta..
cuma..pesanan untuk aku dan rakan2..untuk tidak meletakkan CINTA lebih dari diri sendri..
CINTA hanya menguji diri..
tapi..PERASAAN DAN JIWA YANG MENGGERAKKAN CINTA..
maka...JAGALAH PERASAAN DAN JIWA..
PUPUKLAH DIRI UNTUK MENCINTAI DIRI SEBELUM MENCINTAI SI DIA..


Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA