PERCAYA

kepercayaan seseorang tu depend pada pengalaman..terlalu banyak bende yg mengcengkam hati aku semenjak  aku memgang jawatn dlm kelab..latest...nma aku mnjdi bualan..aku dh give up..GIVE UP..
aku xmintak penghormatan..aku xmintak pujian..cuma aku mintak untuk menghormati sesama sendiri..apa jua
jawatan apa jua nama pon, kita tetap sama..aku terlalu lemah untk mnjwab persoalan kepercayaan..
sehingga kn, apa jua yg aku buat, tidak kena di mta org len..
tangisan yg tidak berguna ini hnya mmpu utk melunaskn ksedehan aku..aku berpengakap sbb aku minat..
bukan untuk mencari publisiti..buat org marah..
aku XSUKE DIA..
aku XKAN HORMAT DIA..
aku XKAN PANDANG DIE SBGAI PEMIMPIN..
aku DOA kan yg terbaik untk dia..
aku HARAP dia sedar siapa diri dia di dunia ini...
aku POHON dia sedar siapa diri dia jika tanpa jawatan
aku xmarah die..aku xbnci die..
cuma..kenapa die menuduh aku sebegitu rupa..
sesiapa yg faham aku...aku admit..aku lemah..xsperti yg korang ckap...AKU HARDCORE..
hardcore luaran, bukn dalaman..
YA ALLAH..kuatkn semagt hmba mu ini..
sesungguhnya hamba mu ini tidak mmpu berdiri sendiri tnpa bntuan mu...tnpa semangtmu..



aku pohon YA ALLAH...
beri aku kesabaran
beri aku perlindungan
beri aku ketabahan
beri aku semangat mu

sesungguhnya aku hnya insan yang lemah dan hina di mata mu..



Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA