>>dasar ku memilih mu>>

aku memilih mu kerna aku cintai mu..
cinta ku bukan sementara..
mungkin diriku sudah bersalah padamu..
mana mungkin daya ku menolak cinta ini..
kini aku mencintai mu dalam diam..
dengan isyarat yang takkan pernah tertangkap ataupun difahami oleh pancaindera..
aku tahu memiliki rasa ini adalah satu kesalahan..
mana mungkin aku sepadan dengan insan sepertimu..
namun mana mungkin insan kerdil seperti ku 
berdaya untuk menolak apa yang telah ditakdirkanNya untukku
Kini DIAM menjadi cara terbaik untukku mencintai mu..
kerna dasar ku memilihmu kerna aku mahu yang terbaik untuk diriku dan dirimu..

aku akan tersenyum untuk insan yang aku sayang
aku tidak mahu menangis di depan mu 
kerna aku tidak mahu engkau merasa sakit seperti ku

**mode: aku tak boleh study even dh seminggu lebih kuliah untuk semester ni tamat
selagi ada yg kecamuk dlm hati aku..selagi tu lah aku post ntah ape2 ni..
sbb aku ade blog jer..
senyum..menangis..sume depan laptop..
kalau laptop ni boleh cakap..
mesti die kate..
"BORING AKU TENGOK KO"
apa kan daya..
terima kasih

Comments

  1. ..burung,....aku di sisimu ibarat cacing yg malu...auwwww..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA