PENGAKUAN AKU!!

ok..hari ini aku membuat pengakuan...
AKU MEMANG XRETI NAK JAGA HATI ORANG ESPECIALLY SOME1 SPECIAL IN MY LIFE...DIRECT TO THE POINT..orang yang aku sayang, AAM..kerap kali terasa dengan aku..
keep blaming myself today..
today..his birthday...all my plan to make him shock..till the end..it meaningless..
this cake...




ingin ku suap ke mulut nya...
tapi tu hanya tinggal angan2..sebab..AKU XRETI NAK JAGA HATI DIE....
LASTLY...mintak maaf..(beratus kali dh aku mintak maaf)
video
surprisingly....
hati aku memg xsedap hri ni..
die mai jumpa skejap, bgtaw die xcdent..muke die totally..mcm org sakit..
hati aku sebak bila tgk orang yang aku sayang sakit n dtimpa kecelakaan..
thats y, aku sentiasa mengingatkan die...utamakan diri dia sebelum diriku..
die degil..even die bgtaw die ok..tgk diri die pon dh imagine ape yg die rase.
so..moral of the story for today Nad...
JANGAN NAK JAGA HATI SENDIRI JER..
HATI ORANG LAIN KENA UTAMA JUGAK..
GIVE HIM SPACE TO GET THROUGH HIS LIFE..
MIRACLE OF LOVE..AMIN..


doa untuk hari ini..

Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA