DUIT DAN AKU

dengan melepaskan hela nafas yang panjang...aku lega..tanggal 15 Jun 2012 jam 1.00 pagi, aku tandatangan buku kewangan kelab yang aku pegang selama setahun ini...letak jawatan setelah memegang jawatan ni... 6 semester bersama Oscarian adalah kenangan yang indah dalam hidup ku..
Allah...bahagia sangat hatiku...aku dapat menjalankan tugas ku sebagai bendahari kelab dengan baik meskipun bermain dengan duit...macam2 boleh jadi..mohon halal kepada sahabat2 Oscar Rover akan lebih dan kurang apa yang aku handle duit ini..
yang paling aku bangga dan aku sendiri yang tahu dan mungkin sesiapa yang membaca blog ni saje yg tahu...aku dh bagi keuntungan terbesar sepanjang Oscar Rover ni aku kenal..pada akhir sesi AJK Oscar Rover sesi 2011/2012, aku hadiahkan Parti BBQ yang bernama Parti BBQ Sampai Awek/Pakwe/Roomate Korang Panggil Balik...disebabkan hanya aku sorang yang tahu berapa banyak duit kelab yang ada, aku hanya boleh gambarkan keuntungan ini dengan mengadakan BBQ FREE kepada 317 ahli KLKM UPSI..aku bersama rakan2 seperjuangan ku berjaya mendapatkan keahlian seramai 317 orang setelah selama 3 hari berturut2 bertapa dan melalak serta memujuk ramai pelajar UPSI untuk menyertai kelab ini..Alhamduliillah...terima kasih juga kepada Insan tersayang...Azrul Azizul Mukminin sebab telah banyak membantu aku dalam menanggung segala kesusakan serta kesakitan melaksanakan tugas sebagai Bendahari serta Instruktor Kelana Siswa..tanpa dia, mungkin aku hari2 tidur tenganga dan berdengkur kepenatan...so sweet..hhohoho..aku menangis, aku menjerit, aku teriak, aku murung, aku pedih, aku sakit...Azrul Azizul Mukminin sentiasa ada..sambil berkata...SAYA ADA UNTUK AWAK...then...WHY ALWAYS ME..then i will answer...BECAUSE I LOVE U...hoho..
aku faham ko..ko faham aku..sebab tu aku sayang ko..

nadzirah humaira dan azrul azizul mukminin

saya hanya insan biasa
sedang mencari pengalaman dan ilmu
untuk membantu mengenal diri
aku kenal diri ku melalui pengakap
once a scout, always a scout
sekali berpengakap, selamanya aku terperangkap
Abi..mohon restu untuk saya berpengakap
kerana dengan pengakap saya mencipta kenangan indah itu..



Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA