datang lagi



Allah...DIA datang lagi...cukup buat aku sakit...cukup buat aku takut..
DIA buat aku ingat...DIA buat aku lemah..
Allah...kerana DIA aku mati..
kerana DIA aku hilang jiwa
mimpi DIA bukan yang aku mahu
mimpi DIA bukan yang indah
tatkala DIA datang, tiada yang sebenar di sisi ku
aku mesti belajar untuk melawan DIA
tidak berharap dengan semangat sebenar
kerana semangat itu bukan selalu ada
semangat itu juga bukan untuk ku seorang
DIA yang aku benci
akan aku lawan
biar sakit
sebab DIA sudah sebati dalam hidupku
kerana DIA adalah sejarahku

:
:
:
~ aku tak berniat untuk menyakitinya ~

~ xdapat buat apa2 hari ini ~

~ terima lah baik buruk ku, kerana aku cuba untuk jadi lebih baik ~

~ tidak mungkin berlaku..tapi tidak mustahil ~

----> Allah...berikan aku kekuatan untuk menutup kelemahan ku (-.-)


Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA