untuk kamu


Ni video 1st untuk anak-anak KUSEL...
Hopefully kamu semua akan  rindu dan ingat kt cikgu
We gonna miss all of you
Cikgu akan rindu kat kamu semua
Sebab ni 1st time cikgu mengajar kt skolah selama 4 bulan ni
Kamu semua sebagai pelajar
dan saya sebagai cikgu
Cikgu ajar kamu mengikut sukatan silibus yang ditetapkan 
Tapi kamu mengajar cikgu lebih dari silibus yang saya ada
Ajar saya erti bersabar
erti sebuah hubungan
erti sebuah kasih sayang
macam-macam ragam
macam-macam kenangan

kenangan di SMK KUSEL
ada yang gembira
ada yang sedih
gembira bila seorang pelajar gembira kerana dapat ilmu yang baik
gembira bila seorang pelajar meminta tolong untuk mendamping tatkala kesedihan
gembira bila seorang pelajar merujuk ku bila ade kesangsian
gembira bila pelajar ku senyum ketawa bersama
gembira bila pelajar ku faham ape yang aku ajar
sedihnya aku kerana melihat pelajarku lalai dek kerana cinta 
sedihnya aku apabila pelajarku bermain bukan pada masa nya
sedihnya aku bila mereka mula lupa tugas mereka
menangisnya aku apabila gembira melebihi segala nya


semoga kamu semua berjaya dunia dan akhirat
cinta manusia boleh dicari bila-bila
kalau tidak sekarang, lain hari mungkin berjumpa
biar Tuhan yang menentukan cinta duniawi mu
kerana tugasmu sekarang adalah mencorakkan hidup mu
berguna lah pada ayah dan ibu serta semua
SEMOGA BERJAYA
EXAM FINAL YEAR 2012 ---> PMR ----> SPM----> UNIVERSITI
dunia akhirat..Amin


Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA