SMK KUSEL dalam kenangan

Alhamdulillah
selesai sudah praktikal aku di SMK Kuala Selangor
begitu banyak kenangan manis dan pahit ku di sana
mengajar aku untuk sabar dan berfikiran positif
kadang tersenyum bila kena marah
kadang terkedu bila difitnah
kadang tersedu bila putus asa
kadang gembira bila semua gembira
apa-apa pun SMK Kuala Selangor is the BEST!!
Hopefully dpt jumpa anak2 KUSEL lagi lepas ni
sambil naik motor Yamaha Sport yang sangat Sport tu
Femes dgn bunyi dan asap yang berkepul2...
sambil jalan kaki bersama Sue dengan muka happy kadang2 bad mood
Sekali kena hon dengan kereta dan lori
mulut kami berdua mula nak marah
hehhe...sweet
orang lain g skolh naik motor ok n naik kereta
apa da hal, kite jalan kaki or naik motor buruk jer sue
btw, pengalaman yang tak dapat dilupakan
aku_dia_mereka
\(-.-)/
sekarang sedey...rindu students aku

pergi jalan2 kat One Plaza dgn pelajar...




g jogging kat stadium


next...i will tell story about my last day in SMK Kuala Selangor
if nak cerita 10 page xckup..
cukup utk aku bgtaw aku syang kat diorang semua


Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA