Video Ikatan Pengakap

Assalamualaikum
Salam Pengakap !!
i miss kelana UPSI
Kerja terakhir aku sebagai seorang instruktor 
adalah memastikan semua pelajar aku hantar semua tugasan
Tugasan terakhir mereka ialah buat video ikatan..
dah disuruh pakai baju uniform, ada yang ikut, ada yang xikut...
so..semoga video ikatan ini boleh memberi ilmu dan panduan
tak banyak pon, sikit...
saya pon, kadang2 xingat ikatan ni, refer pada video tersebut jugak
video telah diuplod dalam youtube
Amin


even ada yg kualiti video tu kureng, at least boleh bagi gambaran untuk membuat ikatan tersebut
TAHNIAH !! RINDU PENGAKAP....

tali lama...

> tali baru aku mintak dari AAM..buat harta plak...aku sayang tali biru itu..bawak pergi setiap camping <
> tak tahu kenapa <


Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA