Dia..Ibu Dia

Alhamdullillah
Alhamdulillah
Alhamdullillah
.....
Bersyukur kerana dianugerahkan pertemuan dengan Dia..
Dia seorang ibu kepada Dia
Ibu itu cukup buat aku sebak
Ibu itu cukup buat aku gembira
Ibu itu cukup buat aku bahagia

Kerana ibu Dia
Menjaga diri ku
Melayan malu ku
Mengambil berat akan ku
Mendekati ku
......
" Cantik awan...macam ombak-ombak..ada pantai "
" Tengok tu.. awan cerah..belah sana plak gelap..cantik nya "
....
Subhanallah
Subhanallah
Subhanallah
....
Kenapa begitu cepat Engkau buat hati aku suka pada ibu Dia
Kenapa begitu banyak perkara yang aku suka pada ibu Dia
Aku suka melihat awan..langit..pokok...apa-apa yang tercipta oleh Yang Esa
Sebab itu aku suka bersendiri..aku suka mencari diri di hutan..
Dan aku lihat diri ku pada ibu Dia
...
Salamun Kaulam Mirrabbirrahim
Salamun Kaulam Mirrabbirrahim
Salamun Kaulam Mirrabbirrahim
....
Semoga Allah memberkati mu
Semoga Allah memberkati suami dan ana-anak mu
Semoga ukhwah fillah sampai ke syurga
Meskipun ketentuan diri ku dengan anak si Ibu belum pasti
Cuma ku doa ibu Dia tetap di hati
Keluarga ibu Dia ku sanjung tinggi
...
Ibu Dia 
- Mak Cik -
- Pak Cik -
- anak2 mu -

_saat ini air mata bercucuran tanda kesyukuran_
_akan pertemuan yang tidak disangka_
_amin_

Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA