Dinner AT14 [PreGraduation Day] 2013

Alhamdulillah...
Ini adalah semester terakhir bagi ISMP Matematik 2009/2013 UPSI..
Sejujurnya, aku tak ingat semua pelajar Math yang sama batch dengan aku..
tapi yang pasti aku taw yang dia tu same kos dengan aku..
such a wonderful and adorable night dinner
1st time aku pakai shawl... mak andam ku Manisku Sue
Semoga kenangan ini kekal abadi dan hubungan kekal till jannah
amin..sedih untuk tinggalkan kenangan ni..
setiap masa DATANG dan PERGI

_gambar-gambar ini bukan berkaitan dengan apa-apa skandal yer_
_sekadar rakan seperjuangan yang kadang-kadang pernah bergaduh, berperang dan saling membantu_
ok.bye



che' nor_afni_zatul_emy


datin - datin AT14 (*.*)


tak semua yang datang..btw..happy


budak KMPP..among 2gether again


 my lovely fren..Shuhaida Mah Hassan


budak meja sebelah..kuat makan..


santek plak gambar ni..hehe


adorable buddies


till jannah


antara lelaki yang bising dan hot (konon)


korang memang gorgeous!!!

:
:
:
:
:
pregraduation day 2013
sekali kita bersahabat
selamanya kita tetap sahabat
Amin..









Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA