Kisah Gadis Dobi 1

Assalamualaikum...
1st day keje kat dobi berdekatan dengan kampus lama ku..
Ringkasan nya sahaja ape yang buat aku terkejut dan tersenyum

1) Wahai lelaki..kenapa lah engkau hantar jugak spender ke dobi ??
Aku begitu terharu dengan apa yang aku pegang pada hari ini..tanggal 13 September 2013, aku melihat pelbagai jenis dan corak sampingan di pakaian lelaki itu...< dah lah kena tagging tulis nama..erghhhh >

2) Wahai wanita, gadis, perempuan atau sekutu dengan nya... kenapa lah engkau hantar jugak spender dan bra mu ker dobi ???
Adakah susah untuk basuh pakaian sekecil itu... < sambil angkat pakaian tersebut guna hujung jari setengah inci..if ade yg bau hapak aku libas dengan pen yang ku catat untuk tagging > 

ok...kenangan hari ini..ku tunggu hari kedua aku keje plak..sekian...
gadis dobi yang baru belajar...

aku pitam hari 1st..
sebab xsempat nak makan + bau hapak dan kepam
sekian...


Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA