Kisah Gadis Dobi 2 Terhenti

Assalamualaikum....
Lama betol blog bersawang..siap boleh beranak Spider 2 ekor..huhu
At the last story at Kedai Dobi ---> I'M RESIGN ---> sincerely
aku berhenti kerja sebab..

aku seorang yang sabar...tp TAUKE aku tu suke marah2 even bukan silap aku

masa rehat ku yang kurang...kalau duduk je, TAUKE aku akan jeling semacam...jelingan nya seperti singa...auuummm..
    gaji...sape tak fikir pasal gaji..sebelum kerja cakap rm3 sejam..hujung bulan dapat gaji, aku kire2 xcukup rm3 pon sejam...TAUKE bagi kat aku rm2.60 je..gaji budak part time lebih banyak dari gaji full time mcm aku..

-biarlah cerita aku dan dobi terkubur di hati dan aku akan rindukan Madam Sally, adik TAUKE aku-

Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA