AKU KAN NOVELIS!


Salam Petang dan berBueno semua..
saya bukan lh peminat novel.
buku sejarah time belajar dulu pon xpernah aku baca sampai khatam
*tapi AlQuran dah khatam taw..yang tu wajib*

sedang jiwa bersedih bergelora macam kat pantai Batu Burok time musim tengkujuh,
time tu musim kejatuhan dalam bercinta lah kononnya.
duk sob sob sob dalam bilik, ternampak novel AKU KAN NOVELIST kat rak buku aku
dalam berpuluh2 komik yang tersusun indah itu, terselit novel ni
ntah sape punyer ntah
tanya adik2 ku semua kate xtaw
*hahhaha..aku tahu..ni mesti abang aku punyer..tapi xnak ngaku*
*aku tahu muke bengis mu tak dapat menipu hohohoho*

WATIKAH-----> DENGAN INI SAYA MENGANUGERAHKAN DIRI SENDIRI SEKALUNG PENGHARGAAN DAN WATIKAH PEMBACA NOVEL PERTAMA SEPANJANG HAYAT..TAHNIAH NADZIRAH HUMAIRA

*aku xpernah baca novel sampai habis taw..ni novel pertama aku baca even take time dalam 4 hari gitew..
kesimpulan daripada buku itu
* aku happy...xdak sobsob sob sob dah
* mood untuk makan dan mandi kembali
* mood nak buat kek pon membarabara yang panas membara
terima kasih kepada si AUTHOR --> NURUL SYAHIDA sebab buat aku happening

-----------fullofstop--------



Comments

  1. HAAA...hebat kn?? anugerah taw buat aku boleh baca smpai hbes...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA