Pusingan 360 darjah

salam jumaat!!!!
brkelana beberapa hari ke tempat orang. 
bukan atas dasar ingin bercuti atau hbiskan duit. tapi menyedarkan diri yang xsedar diri lagi ni. 
1. umur 24tahun tp masih tkpai2 cari kelengkapan hdup. 
- hello nad!!!! hdup manusia xpernh lgkap.manusia sntiasa cari lakaran yg indah sedangkan ia tahu lakaran sentiasa bsifat OVER! terlalu indah. 
2. umur 24tahun tp masih tcari2 kerja. 
- nad memg kdg2 bfkir mcm guna teori otak dan cirit birit. agak xsenonoh teori ni. MACM MANA MANUSIA BOLEH ESTIMAT YG DIA AKN CIRIT BIRIT DAN AKAN MGELUARKN NAJIS BRBENTUK ITU SEDANGKAN NAJIS ITU BELUM LG TRHASIL. 
- teori ni sesuai untk org mcm aku je kot. KENAPE???? aku ni tlalu mudah myangka apa yg bakal brlaku. fikir benda remeh shngga bnda yg pnting tenggelam dalm otak ni. 
3. umur 24tahun tp baru sedar yg cinta ni lakaran yg tiada perancangan. 
- nad oi!!!! mak kt umah dh bising. umur 24 ke hlur ke hlir dgn gaya mcm bdk skolah. camping!pengakap!!kem!!! ha aa,dpt duit memg mcm korek hidung. tlalu byk ayat pedas menusuk kalbu seperti dirobek2 oleh pisau ayam mak aku. agak metafora dan sarkastik aku di sini. JJ
- aku faham,mak nak yg tbaik untk anak mak. NANTI,NA BUAT POST TITLE SINDIRAN MU BUAT DIRIKU TERSENYUM. khas untk mak. hehege. 



setelah ku pikir2 dr hutan ke pantai,dr pantai ke darat.. satu keputusan telah ku buat. 
NAD.. ANDA AKAN BUAT PUSINGAN 360 DARJAH!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA