PERAK INTERNATIONAL JAMBOREE 2014 (PIJ'14) in memory

Bismillahirrahmanirrahim
Pembukaan tahun 2015
Meninggalkan banyak kenangan pada 2014
hal cinta tak perlu cerita, memang berjuta2 kenangan
manis...masam...pahit....kelat...semua ada
TERIMA KASIH !!!!
TERIMA KASIH !!!
terima kasih tu aku tujukan kepada PERSEKUTUAN PENGAKAP NEGERI PERAK
sebab bagi aku peluang dan kepercayaan utk aku bersama handle program besar!
JAMBORI ANTARABANGSA PENGAKAP NEGERI PERAK 2014
terlaluuuuuuuu banyaaaakkkkk pengalaman dan tanggungjawab serta ilmu aku belajar
BE POSITIVE....
tidak semua diberi pengalaman seperti itu
Glad to meet them 
Tuan Azam Shah-Kak Zhara-Tuan Jacko
Kak Zah-Kak Idah-Mama Jam-Mama Ainiah
Abang Lan-Cikgu Ramlan-Tuan Fadil
Tuan Mahizam-dan semua yang memberi kekuatan untuk PPM Perak

Last but not least
MILLION THANKS !!!
kepada rakan-rakan baru bukan pengakap yang sentiasa menolong aku kat Teluk Batik
En. Zahrin - En. Rosli - Abang Lan
Geng Karok Malam2 - Geng Char Kuey Teow
dan semua yang aku kenal kat Teluk Batik



*gambar-gambar kenangan di jambori di post seterusnya*
really miss the past..but need to be forward


Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA