Fail Pengurusan Pelupusan Instrumen/Item PT3

Assalamualaikum
Selamat Pagi
Syukur di pagi yang indah 
*sakit perut di pagi hari pon best*
----kelas 2Ganas pliz be nice--
awal2 pagi dah buat cikgu kembang kecut je perut layan korang
it's ok....saya memang suke ajar budak nakal2 ni
.
-
=
,
back to main topic
FAIL PENGURUSAN PELUPUSAN INSTRUMEN DAN ITEM PT3
aku selaku Guru Penyelaras Pelupusan (GPP)
gitew....mcm vogue hebat sangt je nama tu
pdahal keje nye melupuskan je
....
tugas baru
bidang baru
belajar benda baru
sekian bagi guru baru mcm aku
..
pliz follow the step
jangan nak bakaq je
--fullstop--







cover fail
tulang fail

sekian
harap membantu dan menjawab soalan rakan-rakan yang bertanya
---saya kongsi, saya ikhlas, saya gembira---
selamat hari raya (tetibe je)

Comments

Popular posts from this blog

Skim Pengakap Muda

BUKU LOG PENGAKAP KELANA